Дизайн магазинів

Час виконання:
* В залежності від складності проекту
Вартість:
** Ціна варіюється в залежності від складності та стилістики об'єкта.
Авторський нагляд

Дизайн магазину - інструмент збільшення продажів

Більшість покупців здійснюють покупки за допомогою своїх емоцій. Це було доведено статистичними даними. Головну роль в цьому відіграє інтер'єр магазину. Адже саме на нього спочатку орієнтується покупець. Отже, дизайн повинен бути таким, щоб моментально залучити клієнта і викликати у нього інтерес зайти саме в Ваш магазин.

Дизайн магазину (Харків) дозволить отримати максимальний прибуток від Вашого бізнесу. Примітно, що для розробки дизайну, знань в цій області недостатньо. Спеціаліст повинен також розбиратися в маркетингу і купівельної психології. Такі професіонали працюють в архітектурному агентстві DeZZign.

Перш, ніж замовити дизайн магазина в Харкові, необхідно визначитися, яким Ви бачите інтер'єр магазину. Дуже важлива також сфера діяльності. Наприклад, дизайн інтер'єру магазину взуття буде значно відрізнятися від інтер'єру дитячого магазину і т.д. Ці тонкощі можуть прорахувати лише досвідчені дизайнери, які мають в даній сфері гідний досвід.

Дизайн магазину повинен будь-які наявні недоліки (наприклад, площі) приховати. Особливе значення мати освітлення. Воно повинно бути яскравим, але, в той же час, не сліпити клієнтів. Магазин, шоурум, дизайн якого розроблять фахівці архітектурного бюро DeZZign, гарантовано буде користуватися популярністю серед покупців. Дуже важливо, щоб людину, яка прийшла за покупкою, інтер'єр магазину не відволікав від перегляду товару. Більш того, вміло розроблений дизайн обов'язково схилить клієнта на покупку.

Слід враховувати найважливіше правило - дизайн інтер'єру магазину повинен точно відповідати цільовим клієнтам. Шикарний дизайн буде недоречний в магазині, де продається товар середньої цінової категорії. Занадто простий інтер'єр не підійде для магазину, що спеціалізується на продажу дорогих товарів.

Що стосується оформлення стін, то їх колір повинен підкреслювати товар. Ні в якому разі, колірна гамма не повинна відволікати клієнта від товару. Дизайн магазину повинен володіти такими особливостями:

  • Виділення конкурентних переваг.
  • Акцентування уваги на продукції.
  • Приховування недоліків.

Дизайн магазину повинен розроблятися відповідно до індивідуальних характеристиками покупців - вік, стать, вид діяльності і т.д.

Дизайн інтер'єру магазинів різної спрямованості

Як вже було сказано, дизайн комерційного приміщення повинен бути спрямований на потенційного клієнта. Він повинен підкреслювати продукцію здалеку. Наприклад, дизайн магазина одягу складається з такої частини, як репродукція з моделлю. Її необхідно постійно міняти. Пов'язано це з психологією покупця, який приходить купити свою привабливість і красу. Саме тому клієнт буде подумки продумувати, як він небудь виглядати в тій чи іншій одязі.

Дизайн магазину будівельних матеріалів повинен бути орієнтований на покупців, бути максимально простим і акцентувати увагу клієнтів на товар. Важливо підібрати оптимальне освітлення, щоб покупець зміг детально розглянути товар. Дизайн магазину білизни повинен викликати у клієнтів (особливо, у прекрасної половини людства) непереборне бажання купити продукцію. Його потрібно детально продумати, адже найголовніше тут - це ефектність.

Бажано, щоб дизайн продуктового магазину був не дуже нав'язливим. Тут слід дотриматися балансу між залученням покупців і їх увагою на конкретний товар.

Дизайн дитячого магазину не повинен перевантажувати стіни. Завантаженість для інтер'єру дитячої продукції - основна помилка, яка призведе до розгубленості і розосередження дитини.

DeZZign - кращий вибір клієнтів

Дизайн магазину "під ключ" - одна з послуг, що надаються компанією DeZZign. У нас Ви знайдете:

  • Досвідчених дизайнерів, діяльність яких спрямована на отримання результату відповідно до вимог клієнта.
  • Рітейл-дизайн після ретельного вивчення ніші клієнтів.
  • Розумні ціни на послуги та дотримання спочатку встановлених термінів.

Склад креслень і планів робочого проекту ()

Склад конструктивної частини робочого проекту ()